Dankzij een simpele tag op LinkedIn kwam Elke in contact met Lydia van Cultuurloket en heel snel groeide er een mooie samenwerking uit.


Voor de organisatie van hun event Cultuurzaken over ‘Hoe ontwikkel je als cultuurorganisatie een duurzame strategie rond fondsenwerving?’ werd Coffee Corner Communication ingeschakeld voor de logistiek en praktische coördinatie.


Coffee Corner Communication maakte afspraken met de locatie, bestelde catering, drukwerk en materialen, zorgde voor de inrichting van de ruimtes, bloemen en decoratie, schakelde het nodige personeel in voor bediening en techniek, legde contacten voor een vlotte livestreaming van dit hybride event en volgde alles op.

Het uitverkochte event vond plaats op 27 oktober 2022 in de creatieve hub La Vallée in Molenbeek. In totaal waren er 157 mensen live aanwezig en 73 volgden mee online. Het was een groot succes en deelnemers kregen veel input over duurzame financiering van hun werking.

Tijdens de break-out sessies en tussen de presentaties en keynote sessies door werden er (h)eerlijke en gezonde lekkernijen, drankjes en versnaperingen geserveerd. De uitgebreide veggie lunch werd gesmaakt door de sprekers en gasten.

Een geslaagd event, met een missie waar wij als bedrijf helemaal achter staan!

Wil je ook een helpende hand om van jouw event een succes te maken?

Wij denken graag mee vanaf het concept van je event en we zorgen met de glimlach voor nazorg op
maat!

Klik op onderstaande button om je vraag te stellen.