In februari 2020 organiseerde Brugges Festival de internationale productie KODO meets The Voices of South Africa. Coffee Corner Communication verzorgde de perscommunicatie en de sociale media (Facebook en Instagram). Omdat de voorstelling net voor corona in wereldpremière ging , konden we veel mensen warm maken om te komen kijken in het Concertgebouw in Brugge.

Taiko

De taiko of traditionele Japanse percussie-instrumenten staan centraal bij KODO. Letterlijk vertaald betekent KODO: hartslag of kinderen van de drum. Zo begeesterd bespelen de percussionisten ook de taiko: met de hartstocht van een kind. En met die passie beogen ze maar één doel: het hart van hun toeschouwers beroeren.

The Voices of South Africa werkten al samen met wereldsterren als Elton John, Miriam Makeba en Paul Simon. Ze stonden ook op de planken met Johnny Clegg, Angelique Kidjo, Caiphus Semenya, Lucky Dube, Cindy Lauper, Baba Maal en I Muvrini. In de lage landen maakten ze projecten met Stef Bos, Olla Vogala en Blof.

Overdonderend succes

De wereldpremière van KODO meets The Voices of South Africa in Brugge deed veel harten sneller slaan. Het was – dankzij de inzet van alle medewerkers uit Japan, Zuid-Afrika en België en ook wel dankzij de perscommunicatie en de tamtam op sociale media – een overDONDERend succes! Halsreikend kijken wij uit naar hun bezoek aan Japan en Afrika.

Perscommunicatie nodig? Hulp bij sociale media?

Coffee Corner Communication is bereid om je advies te geven over hoe je best jouw publiek aanspreekt. We kunnen je ook helpen met het update van je sociale media of door blogs, web- of andere teksten te schrijven voor jou. We gaan op zoek naar jouw doelpubliek en overtuigen hen van jouw dienst of product. Heb jij ook groot nieuws dat je wereldkundig wil maken? Stuur ons een bericht, we helpen je graag verder.